Środki z gwarancji ubezpieczeniowej zostaną uruchomione na zwrot wpłat oraz części wpłat wniesionych przez klientów z tytułu zawartych umów na organizację imprez turystycznych, które nie zostały zrealizowane. Z informacji przekazanej przez firmę wynika, że obecnie nie ma poza granicami kraju klientów Nautica Incentive.
Wnioski osób poszkodowanych przez firmę Nautica Incentive Sp. z o.o. o wypłatę środków z umowy gwarancji ubezpieczeniowej należy kierować na adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Departament Turystyki i Sportu, ul. Racławicka 56; 30-017 Kraków
W celu złożenia wniosku o wypłatę środków na pokrycie zwrotu wpłat za niezrealizowane imprezy turystyczne proszę wykorzystać zamieszczony poniżej
FORMULARZ ZGŁOSZENIA SZKODY Z UMOWY GWARANCJI UBEZPIECZENIOWEJ
Do formularza należy dołączyć:
- Kopię umowę o świadczenie usług turystycznych zawartej pomiędzy organizatorem turystyki a poszkodowanym;
- Kopię dowodu wpłaty zaliczki i/lub pełnej ceny z tytułu imprezy turystycznej na rzecz biura podróży (wyciąg bankowy lub paragon fiskalny); w przypadku zakupu imprezy u agenta turystycznego prosimy o załączenie potwierdzenia (dowodu wpłaty) agenta o dokonaniu przelewu ww. kwoty na rzecz organizatora imprezy.
- Kopię dowodu tożsamości
Zgodnie z zapisami w umowie gwarancji ubezpieczeniowej Nr 02.546.627 termin na składanie roszczeń wynosi 1 rok od zakończenia obowiązywania ww. gwarancji i upłynie 11 grudnia 2017 r.
Informacje dla osób, które podpisały umowy z firmą Nautica Incentive Sp. z o.o są dostępne pod numerami telefonu: 12/ 37-96-028 oraz 12/ 37-96-029
Informacji dla mediów udziela rzecznik prasowy UMWM pod numerem telefonu: 883 354 662.