Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Komunikat dla klientów biura NAUTICA Incentive Sp. z o.o.

Turystyka
14 lipca 2016
Informujemy, że 14 lipca 2016 r. do Marszałka Województwa Małopolskiego zostało złożone oświadczenie o niewypłacalności przez firmę NAUTICA Incentive Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Dietla 93/6, wpisaną do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Marszałka Województwa Małopolskiego pod numerem  Z/59/2011. Firma Nautica Incentive Sp. z o.o. posiada gwarancję ubezpieczeniową w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i pośredników turystycznych wystawioną przez AXA Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Chłodna 51 Nr 02.546.627 obejmującą ochroną umowy o organizowanie imprez turystycznych, zawarte w okresie jej obowiązywania, tj. od dnia 12 grudnia 2015 r. do dnia 11 grudnia 2016 r.

Środki z gwarancji ubezpieczeniowej zostaną uruchomione na zwrot wpłat oraz części wpłat wniesionych przez klientów z tytułu zawartych umów na organizację imprez turystycznych, które nie zostały zrealizowane. Z informacji przekazanej przez firmę wynika, że obecnie nie ma poza granicami kraju klientów Nautica Incentive.

Wnioski osób poszkodowanych przez firmę Nautica Incentive Sp. z o.o. o wypłatę środków z umowy gwarancji ubezpieczeniowej należy kierować na adres:

Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Departament Turystyki i Sportu, ul. Racławicka 56; 30-017 Kraków

W celu złożenia wniosku o wypłatę środków na pokrycie zwrotu wpłat za niezrealizowane imprezy turystyczne proszę wykorzystać zamieszczony poniżej

FORMULARZ ZGŁOSZENIA SZKODY Z UMOWY GWARANCJI UBEZPIECZENIOWEJ

Do formularza należy dołączyć:

  1. Kopię umowę o świadczenie usług turystycznych zawartej pomiędzy organizatorem turystyki  a poszkodowanym;
  2. Kopię dowodu wpłaty zaliczki i/lub pełnej ceny z tytułu imprezy turystycznej na rzecz biura podróży (wyciąg bankowy lub paragon fiskalny); w przypadku zakupu imprezy u agenta turystycznego prosimy o załączenie potwierdzenia (dowodu wpłaty) agenta o dokonaniu przelewu ww. kwoty na rzecz organizatora imprezy.
  3. Kopię dowodu tożsamości

Zgodnie z zapisami w umowie gwarancji ubezpieczeniowej Nr 02.546.627 termin na składanie roszczeń wynosi 1 rok od zakończenia obowiązywania ww. gwarancji i upłynie 11 grudnia 2017 r.

Informacje dla osób, które podpisały umowy z firmą Nautica Incentive Sp. z o.o są dostępne pod numerami telefonu: 12/ 37-96-028  oraz 12/ 37-96-029

Informacji dla mediów udziela rzecznik prasowy UMWM pod numerem telefonu: 883 354 662.

Tagi: WYDARZENIA